Reacties
Reacties 51 - 81 van 81
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Anja vD | Met het frambozenbusje? π | 27 jul. '18 |
| Gerda | Echt genieten | 27 jul. '18 |
| Anja | Is daar prachtig, toevallig door Tranas gereden? Is… | 26 jul. '18 |
| Ankie | jammer is dat.... volgend jaar misschien wat eerder… | 25 jul. '18 |
| Leo Smit | De regenjas ligt uit te drogen... Ik hoop dat het… | 25 jul. '18 |
| Iolanda Indri | Wat mooi! En lekker weer, nog geen regenjas gezien.… | 25 jul. '18 |
| Piet van Donge | Mooi ! | 24 jul. '18 |
| Ankie | mooie foto's!! | 24 jul. '18 |
| Kevin | Leukkk!! | 24 jul. '18 |
| Anja vD | Wauw wauw wauw! XX | 24 jul. '18 |
| Mandy | Ziet er heerlijk en pittoresk uit. | 24 jul. '18 |
| Anja vD | Leuke groep? Veel plezier! | 23 jul. '18 |
| Harm van der Veen | ziet er wel mooi uit, en veel zon lekker bruin worden,… | 23 jul. '18 |
| Ankie | jammer van de wind.... | 22 jul. '18 |
| Jacqueline | Komt vast goed daar. Fijne vakantie! | 22 jul. '18 |
| Marianne Roels | Komt helemaal goed, veel plezier ππ | 22 jul. '18 |
| Ankie | komt vast allemaal goed | 21 jul. '18 |
| Maurits | Bij ons was vorig jaar ook steeds de wegen opengebroken.… | 21 jul. '18 |
| Anja vD | Het is nu al een gave reis! Lekker genieten van al… | 21 jul. '18 |
| Mandy | Fijne vakantie π Ik volg jullie ook π | 21 jul. '18 |
| Piet van Donge | Fijne vakantie en veilige kilometers in het land van… | 20 jul. '18 |
| Maurits | Ja, viel ons ook al op vorig jaar dat het mobiele… | 20 jul. '18 |
| Ellen Van Donge | We reizen "mee". Fijne vakantie. | 20 jul. '18 |
| Anja | Haaaaa, lekker biertje Hetty :-)) . Fijne vakantie… | 20 jul. '18 |
| Piet van Donge | Nogmaals alvast een fijne, veilige en mooie reis toegewenst.… | 4 jul. '18 |
| Ankie | en wanneer is de nieuwe reis? klinkt leuk, die kant… | 1 jul. '18 |
| Marielle | Mjelva camping; check! Ben er ook geweest! ππ | 1 jul. '18 |
| Brenda | Ziet er goed uit de reis. Ga de lekker van genieten… | 1 jul. '18 |
| Iolanda | Nog even, en dan rijden jullie weer. Heel veel voorpret… | 1 jul. '18 |
| Jacqueline | Wordt vast een mooie reis! | 1 jul. '18 |
| Kevin | Leuk! | 1 jul. '18 |


- Wilma de Kruijk: En wij (Henri en Wilma) hebben…
- Maurits: Zag er echt mooi en gezellig…
- Piet van Donge: Welkom thuis !! Bedankt voor…
- Maurits: Wat een reis achter de rug…
- Mandy: Genoten van jullie vakantieverhalen…
Alle reacties »