Albums

Albums 1 - 10 van 10

1. Afscheid nemen

ANWB 2018 - Ontbijtbuffet en afscheid aan boord van de Stena Line

We kregen als afsluiter een ontbijt aangeboden door de ANWB op de veerboot die ons van Göteborg (Zweden) weer naar Frederikshavn (Denemarken) terug brengt. We zijn dan weer op het vaste land van Europa en aan het einde van het gemeenschappelijke deel…

36 foto’s

2. Happy Hour bij Askim Camping

ANWB 2018 - Happy Hour en Henk & An - Askim (Noorwegen)

We zijn bij de laatste camping van deze mooie ANWB-reis aangekomen. Daar was weer een Happy Hour. Wat Henk & An niet wisten is dat de collega;s van ANWB Kampeerreizen deze blog ook meelezen. Leo is verzocht om mede namens de ANWB Henk & An in…

48 foto’s

3. Groepsfoto ANWB 2018 - Zweden en Noorwegen

ANWB 2018 - Groepsfoto Zweden en Noorwegen

Dee groepsfoto’s zijn 12-08-2018 gemaakt bij Gol Campingsenter. Je kan zelf de foto uitzoeken die je het leukst vindt of allemaal. Later ontvangt iedereen een hyperlink naar alle foto’s en video’s maar dat komt als we weet thuis zijn.

9 foto’s

4. Maaltijd bij Gol Campingsenter

ANWB 2018 - Maaltijd bij Gol Campingsenter

We hadden een gezellige maaltijd met elkaar. Nadat Theo een balletje opgooide ging Appie aan de slag. De reis duurt nog wel enkele dagen maar bij de andere locaties die hierna volgen was er geen gelegenheid voor een groepsmaaltijd, daarom deden we dit…

24 foto’s

5. Happy Hour bij Gol Camping - Noorwegen

ANWB 2018 - Happy Hour bij Gol Camping - Noorwegen

Alweer was dit een groot succes! De grootste oorspronkelijke tegenstanders van dit soort bijeenkomsten gingen helemaal uit hun dak! 😀

25 foto’s

6. Treinexcursie Flåmsbanen

ANWB 2018 - Treinexcursie Flåm <> Myrdal - Noorwegen

We hadden geen geluk met het weer, verder was het gezellig. Dit is één van de meest adembenemende treinreizen over de steilste normaalsporen ter wereld. De spoorlijn over de Flåmsbanen is maar 20 km, maar we stijgen 864 meter. Er zijn 20 tunnels en…

54 foto’s

7. Happy hour bij Strynsvatn Camping

ANWB 2018 - Happy hour bij Strynsvatn Camping - Noorwegen

Juist omdat niets moet is het ongedwongen en gezellig. Dat komt ook doordat er geen stoelen zijn waardoor iedereen wat gaat lopen en met anderen gaat praten.

17 foto’s

8. Leo & Hetty bij de Trollstigvei

ANWB 2018 - Koffie, gebak en technische informatie - Noorwegen

We hadden 03-08-2018 een bijeenkomst de camping in Grimsbu. Reisleiders Henk & An zorgden voor het gebak, de reisgenoten zorgden voor koffie, thee of iets anders en Henk gaf veel nuttige informatie, hits & tips voor de techniek van de caravan…

11 foto’s

9. Landschap bij Tolga

ANWB 2018 - BBQ bij Sörälven Fiske Camping - Zweden

De Nederlandse eigenaren Peter & Sylvia Verboom organiseerden een leuke barbecue met vlees van de eland en het rendier. Er was ook zalm. Later komen de foto's en video's via Flickr beschikbaar en kun je ze downloaden.

24 foto’s

10. Lol in een telefooncel

ANWB 2018 - Reis naar Zweden en Noorwegen - Algemeen

Met de ANWB naar Denemarken, Zweden en Noorwegen. Later komen de foto's en video's via Flickr beschikbaar en kun je ze downloaden.