Weer thuis

19 augustus 2018 - Ameide, Nederland

Na ruim 4 weken zijn wij nu ook weer thuis. We hebben 5725 km gereden en bezochten totaal 17 campings. We hebben ons niet hoeven te vervelen. 😀
We hadden ons voorgenomen om gisteren een een dagje rust te houden. Helemaal niks. Tenzij..... Dat beeld werd om 09.30 al blij verstoord doordat dochter en schoonzoon de camping op kwamen rijden voor een kort maar verheugend bezoek.

De rest van de dag brachten we weer in alle rust door met in de avond een bezoekje in Erica.

De caravan blijft in Schoonebeek staan. Er moet worden geklust in de woning van zoon en schoondochter in Erica waarvan zij onlangs de sleutel kregen. En dan heb ik een slaapplaats vlakbij. Morgenochtend om 07.00 uur wordt ik weer verwacht. Zojuist is de auto leeggehaald, het Scandinavische stof eruit gezogen en weer gevuld met gereedschappen en materialen. We gaan weer knallen!

En zo is weer een hele mooie vakantie ten einde. De ANWB-reist naar Zweden en Noorwegen is een aanrader voor degenen die in een korte tijd veel van Zweden en Noorwegen wil zien zonder al te veel verplichte activiteiten. Hetty en ik (Leo) vonden dat we een geweldige groep reisgenoten hadden met een hele goede reisleiding. Echt weer een reis om lang op terug te kijken. Deze blog met een dagelijks verslag help daarbij. Omdat we zoveel hebben gedaan en ons zo vaak hebben verplaatst weet je na een week vaak niet meer wat de de week daarvoor hebt gedaan. Ik vond het leuk om te doen en velen vinden het leuk om mee te lezen. Wie weet tot een volgende vakantie!!

Leo & Hetty

1. Piet van Donge:
    19 augustus 2018
    Welkom thuis !! Bedankt voor het mogen meegenieten via jullie leuke reisverhalen en mooie foto's. Wat een prachtige reis !!
  2. Maurits:
    19 augustus 2018
    Zag er echt mooi en gezellig uit.
    Maar gelukkig weer veilig terug.

Op naar het volgend avontuur .
  3. Wilma de Kruijk:
    19 augustus 2018
    En wij (Henri en Wilma) hebben weer kunnen genieten van alle mooie foto's en verhalen. Leuk hoor.