Hedebo Strand Camping - Denemarken

22 juli 2018 - Sæby, Denemarken

Vandaag deden we alles weer op ons gemak. Daar is het tenslotte vakantie voor. Eerst lekker douchen en ontbijten waarna de caravan weer aan de auto werd gekoppeld en we onze reis naar het noorden van Denemarken vervolgden.

Het was heerlijk rustig op de wegen, waarschijnlijk ook vanwege de zondagochtend. We konden nu het routeboek van de ANWB gebruiken en daar houdt Hetty wel van. In dat boek staan mooie routes zodat je onderweg veel kan zien en je niet steeds op de snelweg zit. Je zet aan het begin van een rijdag de dagteller van de auto op nul en volgt daarna de aanwijzingen in het boek. Onderweg deden we wat boodschappen bij een grote supermarkt.

Halverwege de middag arriveerden we bij Hodebo Strand Camping in Sæby, net onder Frederikshavn. Dit is een echte winderige strandcamping, je loopt zo vanaf de camping het strand op. We kregen een kampeerplaats voor één nachtje, morgen is de plaats vrij die de ANWB voor ons had gereserveerd.

De meeste reisgenoten zijn al gearriveerd en daardoor konden de reisleiders Henk & An van de Kooldijk alvast beginnen met hun welkom per equipe. Dit is vanaf 2001 onze zevende reis met de ANWB waardoor ze met ons snel klaar waren.

Hetty kookte heerlijke macaroni en we brachten de avond voor het eerst van deze vakantie in de caravan door.

1. Ankie:
    22 juli 2018
    jammer van de wind....
  2. Harm van der Veen:
    23 juli 2018
    ziet er wel mooi uit, en veel zon lekker bruin worden, geniet ervan.