Kennis maken met onze reisgenoten

10 april 2023 - Ameide, Nederland

Dinsdagmiddag 4 april reden we naar het ASCI-kantoor in Andelst. Daar werden verwelkomt door onze reisleiders Wim & Marianne van Werven.

Wim & Marianne lieten via een aantal PowerPoint presentaties zien op welke campings we gaan verblijven en die zien we allemaal heel mooi uit. We werden er heel blij van.

De reisleiding had ons gevraagd een foto aan te leveren waarop we beiden op staan. En maakte daar een mooi smoelenboek van. Dat kwam van pas bij het herkennen van onze aanstaande reisgenoten.

De ACSI heeft geen papieren boeken en routes meer maar een mooie app: ASCI Reistours. Daar staat alle info in en ook de routes. Via Google Maps navigeer je naar je bestemming. Wij hebben daar nu echt zin in!

Alleen de ASCI-reis telt 17 campings! Zie de foto’s. Maar we moeten eerst nog naar Zagreb om aan te sluiten bij de groep. De ASCI-reis eindigt in Montenegro. En dan doen we nog wel weer een aantal campings aan voordat we weer thuis in Ameide zijn. We gaan de 25 campings wel halen, voor ons een record.

De auto en caravan hebben een beurt gehad dus ook het rijdend materieel zou er klaar voor moeten zijn. Hetty ook, want zij bezit rijbewijs BE maar heeft toch maar een opfrisles genomen voor het rijden met een aanhanger. En dat ging (natuurlijk) helemaal goed.

1. Ad en Lydie:
    10 april 2023
    Veel plezier Leo en Hetty ...wordt vast weer een prachtige vakantie....
  2. Jacqueline:
    10 april 2023
    Ziet er goed uit! Nog even geduld hebben en dan gaan jullie een prachtige reis maken, alvast veel voorpret plezier 😉
  3. Ankie:
    10 april 2023
    ziet er zo al prachtig uit!!
  4. Annelies van Fien:
    13 april 2023
    Wordt vast een fantastische reis. Niet te veel posten hoor want dan worden we jaloers!

Groetjes!