Camping Park Weiherhof

27 april 2023 - Seck, Duitsland

Je kijkt er lang naar uit en er moest nog veel gebeuren, maar nu zijn we gearriveerd bij Camping Park Weiherhof in Seck (D) (https://www.camping-park-weiherhof.de). Daarvoor was Hetty druk met de kleding en andere zaken in de caravan te laden. Die halen we meestal 2 dagen voor vertrek op. Ik doe de gasflessen en zo.

Zelf voerde ik nog wat cursussen/trainingen uit (http://www.sot.nl) en was toch nog voor de huurders in de weer (http://www.huurdersbelang.info). Ook voor de energiecoaches (http://www.ecvhl.info) was ik nog met de digitale formulieren bezig. Gisteravond ging de knop van de laptop om en deed ik pogingen om in de vakantiemodus te geraken.

Vanmorgen gingen de laatste dingen in de caravan, de fietsen op de dissel en verlieten we Ameide rond 09.00 uur. Dit jaar geen Koningsdag maar een reisdag.

We reden al een stuk in Duitsland toen ik opmerkte dat het zo heerlijk rustig was op de weg. Maar toen we bij Düsseldorf kwamen bleken ze daar nog steeds flink met de wegen bezig te zijn. Het navigatiesysteem systeem raakte zelfs van het padje en liet ons rondjes rijden. Daarna ging het weer goed.

Deze camping ligt in een mooi gebied aan een meer. De satellietschotel maakt geen contact, WiFi is te ver weg dus we gaan lezen en spelletjes, zoals Triominos, doen.

Toen Hetty de koelbox uit de auto haalde bleek het snoer ergens tussen te hebben gezeten en afgeknapt. Maar ik (Leo) ga nooit zonder gereedschap en wat onderdelen en zo op pad, dus aan de klus. Even later functioneerde de koelbox weer.

We zijn bezig met de aanloop naar een ACSI Kampeerreis waar we 07-05-2023 op de eerste camping in de regio van Zagreb worden verwacht. Op de Praatjes-app van deze reis lezen we dat er meerdere reisgenoten op pad zijn. Rustig aan via mooie routes en leuke campings naar het startpunt van deze reis rijden. En genieten van deze luxe.

Morgen gaan we relaxen en wat van de omgeving bekijken.

1. Wim de Heus:
    Hallo vakantiegangers,
    Was enigzins verrast omdat ik dacht dat jullie morgens zouden gaan vertrekken.
    Maar jullie hebben de eerste ca. 350 km erop zitten.
    Rustig aan en genieten.
    Goeie reis verder en zal jullie op de voet volgen.
    Dan ben ik ook een beetje op reis/vakantie.
  2. Fatima:
    27 april 2023
    Hoi Leo, vanuit zonnig Kreta een fijne vakantie gewenst. Jij en geen gereedschap? Zal je niet snel gebeuren! Goede reis en vanuit een afstand genieten we toch een beetje met je mee.
  3. Iolanda Indri:
    27 april 2023
    En dan is het zomaar weer vakantie! De kop is eraf en vanaf nu lekker genieten. Heel veel plezier en ik blijf jullie volgen!
  4. Jacqueline:
    27 april 2023
    Hey, jullie zijn al vertrokken! Goed aangekomen in Duitsland en nu even heerlijk acclimatiseren 😉 Morgen op jullie gemak de omgeving bekijken. Goede reis verder, ik blijf jullie reis volgen!
  5. Ankie:
    27 april 2023
    zal wel een familiekwaaltje zijn want zelfs ik ga niet op reis zonder wat gereedschap :-) Wens jullie heel veel mooie uitzichten, lekker weer, mooie vakantie en dat de gereedschapskist maar stoffig mag worden!
  6. Willem:
    Het begin is er!!
  7. Simone Schoen:
    28 april 2023
    Wat vliegt de tijd toch voorbij. Jullie zijn al met de vakantie begonnen. Veel plezier, rij voorzichtig en pas goed mekaar. Ik kijk uit naar jullie verhalen.
  8. Holtsingel:
    28 april 2023
    Wat geweldig zo'n mooie reis. Genieten en zo veel zien. Heel veel plezier
  9. André de Vaal:
    28 april 2023
    Hoi vakantiegangers, aangekomen op de eerste camping van de vele de gaan volgen.
    Het genieten is begonnen. Hele fijne vakantie!
  10. Marion:
    Vooral genieten samen