Resort en zo

6 januari 2019 - Serekunda, Gambia

Vanmorgen waren we een soort druk. Eerst lekker ontbeten op het strandterras. Daarna naar de welkomstbijeenkomst van Corendon en die was dichtbij: boven dat terras. We boekten 2 evenementen/excursies.

Daarna verkasten we naar een andere kamer vanwege de brand- en rioollucht. We kregen een hele mooie kamer met zwembadje aan het terras. Daar waren we best blij mee: goede service!

Na een lekkere lunch verbleven we een tijd op het strand. Het blijft apart dat je berichten met foto’s ziet van familieleden die zich door de vele Oostenrijkse sneeuw ploeteren en dat wij op het strand liggen met muziek van een bandje op de achtergrond.

Vorige week woensdag (02-01-2019) was er een brand bij Balafon waarbij 2 huisjes met daarin een aantal kamers waren afgebrand en ook een paar personeelsleden gewond raakten. Als gebaar naar de geschrokken gasten werd iedereen door de manager uitgenodigd voor een BBQ. En dat was perfect verzorgd!

1. Piet van Donge:
    7 januari 2019
    Lekker genieten daar 👍
  2. Mariëlle Van Der Putten:
    8 januari 2019
    Het is idd heerlijk daar. Wij hebben ook heel erg genoten. Maar ook veel ondernomen. Gambia wat een geweldig land.