Vrije dag op Camping La Pietra​

23 augustus 2017 - Pietracorbara, Frankrijk

Vandaag geen gepland programma van ACSI. Gewoon een dag waarin je kan doen wat je wilt. De één trok er op uit om de omgeving te bekijken of een stad te bezoeken, de ander bleef lekker op de camping. Wij deden beiden.

Na het ontbijt in de schaduw van een boom voor onze caravan reden we naar Bastia. Ik wilde een Apple-adapter aanschaffen maar deze bleek niet voorradig bij iCorsu. Daarna reden we lekker rustig terug, we deden een bakkie en maakten wat foto's.

Het middagdeel brachten we door op de camping en in het mooie zwembad. Na het avondeten een wandelingetje naar het strand, waar we er achter kwamen hoe warm het water in de Middellandse zee is.

Morgenochtend staat er een busexcursie met een gids naar Bastia op het programma en gaan we daarna zelf ook naar Cap Corse.

1. Leny Knijnenburg:
    24 augustus 2017
    Hele fijne excursie hè !!!Zie er wel herkenbare dingen in!!!
  2. Anja vD:
    24 augustus 2017
    Wauw wat ziet het er allemaal mooi uit zeg! En die foto met de 2 zeilboten is prachtig
  3. Riet:
    25 augustus 2017
    Zo gezellig met de bus wij hadden altijd mooie excursies net schoolreis.Veel mensen met een caravan gingen eerst met de bus een reis maken ,gingen daarna met hun caravan want dan heb je meer de tijd op de mooiste plekken.Heel veel reis genot .