Camping Les Ilots d'Or

30 augustus 2017 - Porto-Vecchio, Frankrijk

Wij (Leo & Hetty) zijn vandaag de camping eens niet af geweest. Waarom zou je als je zo'n wereldplaats met de caravan aan het strand hebt. Broodjes kan je via een broodjesbestellijst op de camping halen. Verder heeft een tevreden mens weinig nodig. We hebben meestal wel wat voorraad bij ons en de resterende zaken bracht Iolanda mee.

We zwommen, lagen in de zon of in de schaduw en deden verder niks. Ik schreef nog even een artikel voor onze huurdersorganisatie en deed zelfs nog wat zakelijke dingetjes. En verder heerlijk n i e t s.

Natuurlijk ging het jeu de boule gewoon door en werd de competitie verder gespeeld.

Aan het eind van de middag hadden we op het strand, mooi voor onze caravan, een routebespreking. Morgen gaan we naar Camping Le Sagone Camping te Sagone. Dat ligt wat hoger dan waar we nu zijn, maar natuurlijk wel aan de andere kant van het eiland zodat we zoveel mogelijk van Corsica kunnen zien. En wie weet komen er weer leuke bergweggetjes op ons pad....

Aansluitend was er een groepsbarbeque. Wie een gasbarbeque bij zich heeft brengt hem mee. Ieder zijn eigen vleesje en drankje en toch weer een leuke groepsactiviteit. En dat werd bijzonder gezellig. Je praat met veel mensen en je leert elkaar wat beter kennen. Je ziet dan ineens dat sommige hele leuke kwaliteiten hebben. Toen het vlees was weggewerkt en de wijn zijn werk begon te doen zette ik een muziekje op. Al snel kwamen de voetjes bij een aantal mensen van de vloer. En zo stonden een aantal mensen in het donker aan de waterkant lol te maken of gewoon gezellig met elkaar te klessebessen. Om 22.00 uur zijn we gestopt om de nachtrust van de andere kampeerders te respecteren. Een aantal mensen zaten daarna nog in kleine groepjes voor de caravan na te genieten van alweer een topdag.

Voor de nagenieten zijn er weer een aantal foto's en een video geplaatst.

1. Ellen Van Donge:
    31 augustus 2017
    Wat ziet het er gezellig uit. Vandaag weer een goede reis naar jullie volgende plek.
  2. Ankie:
    ziet er geweldig uit!!
  3. Maurits:
    31 augustus 2017
    Ondanks dat jullie niks gedaan hebben,best druk geweest .
    Wijn doet wonderen .
    Maar ziet er mooi en gezellig uit.
  4. Leny Knijnenburg:
    31 augustus 2017
    ziet er heel gezellig uit en zo te zien erg leuke campings!!!Veel plezier nog!!!